reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Roman Hrnčírik

Roman Hrnčírik

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vysokú školu báňskú v Ostrave som absolvoval roku 1992. Vyštudoval som odbor Ekonomika a riadenie baníctva. Moja profesná kariéra začala v odbore, ktorý som vyštudoval. Pracoval som v spoločnosti Baňa Záhorie, a.s. ako finančný referent. Neskôr som odišiel z baníctva a pracoval som ako ekonomický, resp. finančný riaditeľ v rôznych spoločnostiach. V roku 2006 som sa opäť vrátil do baníctva. Stal som sa generálnym riaditeľom spoločnosti Baňa Čáry, a.s. V tejto spoločnosti som pôsobil až do roku 2016, kedy prišlo k zmene majiteľa (akcionára). Počas svojho pôsobenia v baníctve som spolupracoval v skupinách pri MH SR na vytváraní strategických dokumentov SR: Energetická politika SR, Stratégia energetickej bezpečnosti SR, Surovinová politika SR. Bol som členom skupiny prevádzkovateľov prvkov kritickej infraštruktúry za sektor energetika a priemysel. Od roku 2017 pôsobím v súkromnom sektore v oblasti ekonomického poradenstva a obchodu. V rokoch 2006-2018 som bol poslancom mestského zastupiteľstva Holíč a člen mestskej rady. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

reklama
SkryťZatvoriť reklamu